Rekrutacja do szkoły podstawowej

W roku szkolnym 2019/2020 będziemy prowadzić nabór do klasy I publicznej szkoły podstawowej oraz do klasy VII niepublicznej szkoły podstawowej.

 

O przyjęciu do kl. I Publicznej Szkoły Podstawowej Sióstr Zmartwychwstanek im. bł. Siostry Alicji Kotowskiej w Warszawie decydują m.in.:

  • wynik rozmowy rekrutacyjnej Dyrekcji z rodzicami i dzieckiem;
  • analiza gotowości szkolnej dziecka;
  • akceptacja katolickiego charakteru Szkoły;
  • opinia o Rodzinie ks. Proboszcza z parafii.

Do sekretariatu Szkoły należy złożyć:

  • kartę zgłoszenia ucznia;
  • kwestionariusz dla rodziców zgłaszających  dziecko do Szkoły Podstawowej Sióstr Zmartwychwstanek w Warszawie wraz z załącznikami (tj. kopia wstępnej diagnozy gotowości dziecka z przedszkola/szkoły lub kopia opinii o dziecku od nauczyciela z przedszkola/szkoły lub kopia opinii o dziecku od psychologa przedszkolnego/szkolnego);
  • opinię ks. Proboszcza o rodzinie;
  • dwa aktualne zdjęcia (format legitymacyjny);
  • skrócony odpis aktu urodzenia.

O przyjęciu do kl. VII Szkoły Podstawowej Sióstr Zmartwychwstanek im. bł. Siostry Alicji Kotowskiej w Warszawie decydują m.in.:

  • wynik rozmowy rekrutacyjnej  Dyrekcji z rodzicami i dzieckiem;
  • konkurs świadectw (klasa V i VI);
  • ocena z zachowania (na podstawie świadectw szkolnych) – wymagana wzorowa lub bardzo dobra
  • akceptacja katolickiego charakteru Szkoły;
  • opinia o Rodzinie ks. Proboszcza z parafii.

Do sekretariatu Szkoły należy złożyć:

  • kartę zgłoszenia ucznia;
  • kwestionariusz dla rodziców zgłaszających  dziecko do Szkoły Podstawowej Sióstr Zmartwychwstanek w Warszawie wraz z załącznikami;
  • opinię ks. Proboszcza o rodzinie;
  • dwa aktualne zdjęcia (format legitymacyjny);
  • skrócony odpis aktu urodzenia.

Terminarz

Terminarz:

KLASA I PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ

  • 16 lutego 2019 r. (sobota) o godz. 11.00 zapraszamy na spotkanie informacyjne dla kandydatów do klasy pierwszej  Publicznej Szkoły Podstawowej.
  • Od 16 lutego do 1 marca 2019 r. zgłaszanie do szkoły (do sekretariatu) i złożenie Karty zgłoszenia ucznia (do pobrania ze strony internetowej) wraz z załącznikami.
  • Od 4 marca  do 15 marca 2019 r.  rodzice wraz z dziećmi będą zapraszani telefonicznie na rozmowę  z Dyrektorem Szkoły.
  • 18 marca 2019 r. ogłoszenie listy dzieci przyjętych i listy rezerwowej.
  • Do 22 marca 2019 r. potwierdzenie woli uczęszczania do SP przez rodziców zakwalifikowanych dzieci i złożenie w sekretariacie wymaganych dokumentów (Kwestionariusz wraz z załącznikami).

Decyzję o przyjęciu dziecka podejmuje Dyrektor Szkoły.

  • O pozytywnej i negatywnej decyzji Dyrektora Szkoły rodzice (prawni opiekunowie) dziecka informowani są telefonicznie.
  • Dzieci, które z braku miejsc nie zakwalifikowały się do klasy pierwszej, zostają umieszczone na liście rezerwowej według kolejności złożenia karty zgłoszenia.
  • Po zakończeniu postępowania rekrutacyjnego Dyrektor Szkoły organizuje zebranie dla uczniów i ich rodziców, dotyczące organizacji nowego roku szkolnego. O terminie tego zebrania rodzice informowani są telefonicznie oraz na stronie internetowej Szkoły.

 

KLASA VII SZKOŁY PODSTAWOWEJ

  • 2 marca 2019 r. (sobota) o godz. 11.00 zapraszamy na spotkanie informacyjne dla kandydatów do klasy VII Szkoły Podstawowej.
  • Od 2 do 15 marca 2019 r. zgłaszanie do szkoły (do sekretariatu) i złożenie Karty zgłoszenia ucznia (do pobrania na stronie szkoły).
  • Od 2 do 22 marca 2019 r. rozmowy rekrutacyjne z Dyrektorem Szkoły – konieczność wcześniejszego, telefonicznego umówienia się na spotkanie.
  • 25 marca 2019 r. ogłoszenie listy dzieci przyjętych i listy rezerwowej.
  • Do 29 marca 2019 r. potwierdzenie woli uczęszczania do SP przez rodziców zakwalifikowanych dzieci i złożenie w sekretariacie wymaganych dokumentów (Kwestionariusz wraz z załącznikami).
  • Do 14 dni od dnia potwierdzenia woli należy opłacić wpisowe.

Decyzję o przyjęciu dziecka podejmuje Dyrektor Szkoły.

  • Dzieci, które z braku miejsc nie zakwalifikowały się do klasy siódmej, zostają umieszczone na liście rezerwowej według kolejności złożenia karty zgłoszenia.
  • Rodzice (prawni opiekunowie) zobowiązani są w wyznaczonym przez Dyrektora terminie wpłacić ustaloną kwotę wpisowego. Niedokonanie ww. wpłaty traktowane jest jako rezygnacja i skutkuje skreśleniem z listy uczniów. Miejsce to uzupełnia się kandydatem z listy rezerwowych. Wpłata nie podlega zwrotowi w przypadku podjęcia przez rodziców decyzji o rezygnacji ze Szkoły.

 

Opłaty w szkole

  • wpisowe – 400 zł (opłata jednorazowa)
  • czesne – 750 zł x 12 miesięcy. W ramach czesnego mamy również zajęcia dodatkowe. W klasach I-IV: m.in. rytmikę, gry zespołowe, koło informatyczne, teatralne, zajęcia plastyczne. W klasach VII-VIII: m.in. koło biblijne, szachowe, filozoficzne, redakcyjne, chór, zajęcia na siłowni.
  • internat – 400 zł x 10 miesięcy. (Internat tylko dla uczniów klas VII – VIII)